نمونه کار پاپ_ریتم تند_محاله تو از یادم بری
 
فروش تکست عاشقانه ،پاپ و رپ
دوباره باز تنها شدم اشکم چکید رو گونه هام تو بی وفا بودی ولی میگفتی پا به پات میام
 
 

روزهای سخت جدایی و در به دری

تو که هنوزم از حال من بی خبری

دارم میام پیشت آخه عشق من

دلم میگه محاله تو از یادم بری

دلم میگه محاله تو از یادم بری

آخه گلم تو که هنوز منتظری

تازه شروع شد شبهای در به در ی

ولی هنوزم میگم محاله تو از یادم بری

مجموع 12بیت.



نظرات شما عزیزان:

اشکان
ساعت19:07---30 تير 1392
تا حالا شده نگاه بندازی به پائینِ شهر
آدمائیکه مجبورن توُ فقر گائیده شَن
زیرِ رنگِ سیاهُ خاموشِ تاریکِ شب
زندگی میکنن با اینکه ساقیه دردَن
بذار، بذار بخونم از نم نمِ بارون
مردی که همه وجودش از غمِ داغون
از همه جا رونده شده منزویِ
شاید بشه گفت فقر دلیلِ محکمیه
شده یه لحظه خودتو بذاری جاش
که وقتی مرد پولِ دارو نداشت چه حالی داشت
فقط دعا می تونست بکنه واسه شفاش
زنشو از دست داد اونکه بود همرازِ شباش
شده ببینب اون قشرِ..................
اسم این تکستمو فقر گذاشتم. جریان ازین قراره که اومدم از تقابل فقر و امید گفتم. بنظرم قشنگه چون واسش زحمت زیادی کشیدم. حالا میخوام بفروشمش.
قیمت 90هزار تومن.
09399111595 اشکان احمدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 10 تير 1390برچسب:, :: 18:13 :: توسط : B.K.187

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید . این وبلاگ صرفا برای ارائه ی کار های من به شما عزیزان ساخته شده است . چنانچه از یکی از اشعار خوشتان امد و خواستار آن شدید میتوانید به بخش نظرات خصوصی مراجعه نمایید. همچنین قیمت همه اشعار توافقی میباشد به جز اشعار سفارشی. >>تخفیف ویژه برای اعضای سایت برای سفارش شعر میتوانید از راههای زیر اقدام نمایید: Email: Bkazem71@gmail.com Tell: 09381872876 Yahoo ID: Bkazem187@yahoo.com حرف آخر: لطفا کپی نکنید . یا علی.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروش تکست عاشقانه ،پاپ و رپ و آدرس textlove.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 22165
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1